Szanowni Klienci,
dnia 02.05 (poniedziałek)
nieczynne

Reklamacje
1. Każdy produkt objęty jest 2-letnią gwarancją liczoną od daty otrzymania towaru.
2. Podstawą reklamacji jest dowód zakupu jakim jest paragon lub faktura VAT.
3. Procedura reklamacji:
- należy przesłać wadliwy produkt na adres firmy Progres tj. 44-100 Gliwice, ul. Mikołowska 15/18
- do produktu należy dołączyć dowód zakupu (wystarczy kserokopia) oraz informacją o powodzie reklamacji
oraz formie kontaktu (e-mail, telefon itp.)
- reklamacja zostanie niezwłocznie rozpatrzona a Kupujący zostanie poinformowany o jej uznaniu lub odrzuceniu
- w przypadku uznania reklamacji Kupujący otrzyma towar naprawiony lub wymieniony na nowy. W przypadku,
gdy naprawa lub wymiana nie będzie możliwa, Kupujący otrzyma zwrot gotówki na wskazane konto bankowe.
Zwroty
1. Kupujący ma prawo zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
2. Podstawą zwrotu jest dowód zakupu jakim jest paragon lub faktura VAT.
3. Zwrotowi podlegają towary nieuszkodzone oraz w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
3. Procedura zwrotu:
- należy przesłać zwracany produkt na adres firmy Progres tj. 44-100 Gliwice, ul. Mikołowska 15/18
- do produktu należy dołączyć dowód zakupu (wystarczy kserokopia) oraz informację o formie kontaktu
(e-mail, telefon itp.) i numerze konta bankowego
- procedura zwrotu zostanie niezwłocznie rozpatrzona a Kupujący otrzyma zwrot gotówki na wskazane konto
bankowe