Prowadzisz firmę?

Zostań naszym partnerem.

Zapraszamy do współpracy:

- hurtownie elektryczne

- hurtownie budowlane

- sklepy elektryczne

- salony oświetleniowe

- instalatorów

- dystrybutorów

- sklepy internetowe

 

 Oferujemy:

- wysoką jakość produktów

- rabaty cenowe

- stałą dostępność towaru

- wsparcie merytoryczne

- materiały marketingowe

 

Dystrybucja

Regulamin

Właścicielem sklepu internetowego fhprogres.pl  jest firma FH Progres Paweł Negacz z siedzibą w Gliwicach przy ulicy Mikołowskiej 15/7.  Nr NIP: 648-233-75-85, REGON: 240274272.

 

Warunki sprzedaży

 

1. Dokonanie zakupu w sklepie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

2. W momencie złożenia przez Kupującego zamówienia automatycznie dochodzi do zawarcia umowy kupna - sprzedaży produktu zawartego w ofercie kupna.

3. Każdy zakupiony produkt posiada 24-miesięczną gwarancję z wyjątkiem gdy w opisie produktu podano inny termin.

4. Wszystkie podawane ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT

5. Domyślnym dowodem zakupu dla osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej jest paragon, natomiast w przypadku firm wystawiana zostaje faktura VAT.

 

Formy płatności i wysyłka

 

1. Koszty przesyłki pokrywa kupujący wg. obowiązującego cennika tj.:

    -15zł w przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego

    -20zł w przypadku wysyłki towaru za pobraniem

2. Dopuszcza się 2 formy dostawy: przesyłkę kurierską lub odbiór osobisty

3. W przypadku dokonania zakupów w kwocie powyżej 1000zł dostawa odbywa się na koszt Sprzedającego.

4. Kupujący jest zobowiązany do dokonywania wpłat według poniższych danych:

    FH Progres Paweł Negacz

    44-100 Gliwice, ul. Mikołowska 15/7

    mBank 60 1140 2004 0000 3602 3405 9019

    lub poprzez system Przelewy 24

5. Sprzedający nie ma wpływu na godziny doręczania zamawianych przesyłek. Kupujący powinien zapewnić odbiór przesyłki na podany wcześniej adres w przeciągu kilku dni następujących bezpośrednio po dokonaniu zapłaty za towar. Zasadniczo paczki doręczane są następnego dnia roboczego od dnia wysyłki. W wyjątkowych przypadkach niezależnych od firmy Progres dostawa może się opóźnić.

6. Kupujący w chwili odbioru przesyłki kurierskiej zobowiązany jest do sprawdzenia w obecności osoby doręczającej przesyłkę, czy produkt nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli w produkcie widoczne są ubytki mechaniczne Kupujący powinien wypełnić Protokół szkody. Brak protokołu szkody uniemożliwia późniejsze reklamowanie uszkodzeń mechanicznych produktu.

 

Gwarancja i reklamacje

 

1. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu jakim jest paragon lub faktura VAT. Dopuszczalne są również inne formy dowodu zakupu jak np. dowód przelewu za dany produkt.

2. Aby zareklamować zakupiony przedmiot należy dołączyć dowód zakupu (oryginał lub kserokopię) i opis uszkodzenia.

3. Przedmiot podlegający reklamacji  należy przesłać na adres Sprzedającego wraz z dołączonym adresem zwrotnym.

4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu przesyłki kurierskiej będą realizowane tylko wtedy, gdy przy odbiorze zostanie sporządzony protokół szkód w obecności osoby dostarczającej przesyłkę. Reklamacja uwzględniona będzie również w przypadku stwierdzenia zaginięcia przesyłki. 

5. Proces rozpatrzenia reklamacji trwa do 14 dni od momentu odebrania przez Sprzedającego reklamowanego towaru.

6. Koszt transportu reklamowanego towaru pokrywa Kupujący. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Kupujący może ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów przesyłki, jednak jedynie w przypadku gdy przesyłka została wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej (tj. list polecony czy paczka pocztowa). Niezbędne jest wtedy potwierdzenie nadania wraz z wyraźnie wypełnionymi danymi nadawcy (Kupującego) i adresata (Sprzedającego) oraz dokładnie widoczna kwota. W przypadku, gdy reklamacja będzie rozpatrzona negatywnie, produkt jest odsyłany na koszt Kupującego, a moment nadania wysyłki przez Sprzedającego zależny jest od terminu uregulowania przez Klienta kosztów wysyłki.

 

 Zwroty

 

1. Klient-osoba fizyczna (konsument) ma prawo do zwrotu towaru w okresie 14 dni od terminu jego otrzymania.

2. Zwrotowi podlega tylko towar nieuszkodzony, zapakowany w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie. Wszystkie produkty firmy Progres posiadają opakowania, które nie muszą być uszkadzane celem wydostania produktów i przetestowania ich.

3. Za podstawę zwrotu uważa się dowód zakupu towaru

4. Koszty nadania przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.

5. Towar należy odesłać na adres siedziby firmy.

6. Zwrot kosztów odbywa się w czasie do 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sprzedającego zwracanego towaru i dokonywany jest na numer konta bankowego podany wcześniej przez Kupującego.

7. Prawo zwrotu nie przysługuje Klientom firmowym (zakup na fakturę), chyba że sprzedający wyraził taką możliwość.

8. W przypadku zwrotu towaru, Sprzedającemu zostanie zwrócony również koszt przesyłki.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Kontakt

FH Progres Paweł Negacz

44-100 Gliwice

ul. Mikołowska 15/U18

Tel.: 531 030 026

E-mail: info@fhprogres.pl

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu

Ostatnia aktualizacja 17.12.2016

{nocache:878d35f1b3d4a84b028ea9786568f474#0}
Sklep internetowy Shoper.pl